Training zaterdag 20 april
- Poort rennerskwartier vanaf 12:45 uur open

- Let op; Rennerskwartier niet toegankelijk voor auto's van aanhang en publiek 
- Aanvang training alle klasses 13:00 uur - 17:00 uur, deelnemers uit de juniorenklasse trainen gezamenlijk in een separate groep, gedurende de hele training.
- Kosten training € 10,- + € 15,- inschrijfgeld (bij inschrijving training voldoen) voor deelname aan de wedstrijden van zondag 21 april a.s.
- NAB (dag) licentie verplicht, junioren vanaf 11 jaar, overige klasses vanaf 16 jaar.  
- Denk aan de geluidsproductie van uw auto. Max. 90 db(a) 
- LET OP; Plaats uw Mylaps MX transponder ook tijdens de training in uw auto, zo kunt u en de organisatie de werking van uw transponder en uw rondetijden via Mylaps.com checken. Alleen op de training bestaat de mogelijkheid om te checken of de transponder werkt in de auto. Wanneer tijdens de wedstrijd blijkt dat de transponder niet werkt is de coureur verantwoordelijk en wordt hij dus niet geklasseerd.

Wedstrijden zondag 21 april - 1e paasdag  (2e serie races meetellend voor het Int. NK & NNO Kampioenschap Ovalracing 2019)
- LET OP: Mylaps MX TRANSPONDERS + Race Receivers VOOR ALLE KLASSES VERPLICHT!!! 
- 7.00 uur; Entreeheffing alle overnachters rennerskwartier  + overtollige auto’s uit rennerskwartier verwijderen 
- 8.00 uur; Ingang circuit, hoofdkassa & rennerskwartier open. 
- 8.15 uur tot 09.30 uur; Inschrijfbureau geopend op het circuit ( “de Pitspub”), 
NAB (dag) licentie verplicht. Inschrijving is € 15,-. 
Transponder meenemen naar inschrijfbureau!!!
- 8.45 uur – 11.00 uur; Technische- en veiligheidskeuring auto’s op de baan. Alle deelnemende auto's dienen voor 10:00 uur op het circuit te zijn aangeboden voor de Technische Keuring! De coureur/inschrijver is verplicht om zelf zijn auto, inclusief NNO logboek 2019, aan te bieden aan de Technische Commissie, daarnaast dient hij zijn eigen pakket van helm en veiligheidskleding (balaclava, nekband Nomex 3, onderkleding, raceoverall, handschoenen en schoenen) ook aan te bieden voor de keuring. 
11.30 uur; Verplichte rijdersbriefing 
± 11.45 uur; Start wedstrijden 
- Deelname door de volgende klasses; “Schlüter Motorsport” Juniorenklasse, Rookie Rods, Standaardklasse 2000, SuperRods met divisie Sport en Super, National Hotrods, Gouden Helm BMW 325I E36 CUP, Spedeworth 2.0 litre Hotrods en als gastklasse de Bangerstox.
- Alle coureurs dienen in het bezit te zijn van een zgn. "Raceceiver" voor communicatie tijdens de races tussen wedstrijdleiding en coureurs.
- Alle klasses rijden twee manches en finale. 
- Een half uur na afloop van de races vindt de prijsuitreiking van het dagklassement plaats in de kantine.

 
Deelnemerslijst Bangerstox NNO Ter Apel 
zondag 21 april (1e paasdag)
startnr. coureur woonplaats
1 Torsten Katuin Emmer-Compascuum
2 Olaf Katuin Emmer-compascuum
4 Jordi Mink Emmen
11 Hessel Arends Emmen
21 Marc Mulder Musselkanaal
23 Korné Zijl Appingedam
26 Johan Roosien Gasselternijveen
27 Johan Hems Gasselternijveen
32 Henk Moorman Musselkanaal
34 Meindert de Wal Musselkanaal
38 Bas Van Der Straat Ter Apel
73 Bjorn Dijkema Appingedam
105 Harm Ludolphie Sappemeer
115 Keimpe Hoekstra De Falom
121 Remy Beukema Appingedam
166 Alfred Nijenhuis Buinerveen
236 Remko Posthumus Herbayum
239 Robert Kremer Schildwolde
241 Willem Bos Noordbroek
254 Danny van Rosmalen Giessen
254 Johan Hems Gasseltnijveen
309 Gert Muntendam Hellum
322 Randy Nuninga Oostwold
325 Mark Burema Musselkanaal
328 Andre Sloterwijk Ferwert
357 Bernard Eckelhoff Ter Apel
385 Erik Weering Oude Pekela
389 Patrick Tempel Bellingwolde
414 Tim Vriesman Wieringerwaard
416 Kevin Keur Ter Apel
421 Tjeerd Hoekstra De Valom
423 Dennis Melessen Jonkersvaart
451 Pieter Veenstra Burgem
455 Xander Boeve De Wilp
470 Jon van Oorschot De Valom
505 Michelle Raatjes Winschoten
512 Ellert Jan Pijpker Zevenhuizen
513 Lennert Koolstra De Falom
520 Johannes Mulder Burgum
536 Mike Koning Noordbroek
537 Merijn Groefsema Wieringerwaard
621 Klaas Mulder Burgum
647 Sander Hooijer Voorthuizen
681 Dion Lubbinga De Wijk
700 Jordy Boer Midwolda
713 RJ Lange Broeksterwald
760 Damon Osinga Oudemirdum

Hierboven is de lijst te vinden met deelnemers aan de Bangerstox races van zondag 21 april a.s. tijdens het NK Ovalracing in Ter Apel. Er is door een aantal afmeldingen nog plaats voor een aantal nieuwe inschrijvers.

Inschrijven kan dan ook nog steeds via deze link: https://docs.google.com/forms/d/1zefeN04Lg0wpqYxonnpsErd8bRaBMs3-ZzXx8Dz4VO0

 

Voorbeschouwing – Wat brengen de ovalraces van zondag 21 april (1e paasdag) 

Ter Apel – Op zondag 21 april (Eerste Paasdag) staan de coureurs voor de tweede keer dit seizoen aan de start op het circuit de Polderputten om te gaan strijden voor belangrijke punten om het Int. NK Ovalracing. Na de openingswedstrijd vorige maand gaan wederom vele coureurs uit binnen- en buitenland strijden om de NK-titels in de diverse klasses over zes wedstrijden op het circuit de Polderputten in Ter Apel. Met goed gevulde raceklasses en daarmee sterke deelnemersvelden belooft het wederom een spectaculair seizoen te worden. Net als vorig jaar zal naast alle deelnemende klasses van het NK Ovalracing ook telkens een zgn. contact-klasse aan het programma wordt toegevoegd. Op Eerste Paasdag zullen de Bangerstox (contact-klasse) met een groot deelnemersveld aan de start verschijnen. Zij zullen over drie wedstrijddagen strijden voor het NNO-baankampioenschap 2019. 

Junioren
De inhaalactie van de dag kwam tijdens de openingsraces op naam van Wout Hoffmans. Hij wist Jana Kuper in de finale om de Gouden Helm Trofee in de laatste ronde te verschalken. Jana Kuper uit Rutenbrock deed op haar beurt wel goede zaken voor het Nederlandskampioenschap. Met een overwinning en twee maal een tweede plaats wist ze het dagklassement te winnen voor Thijs Methorst en Wout Hoffmans. Nieuwkomer Tim Klose wist in zijn Nissan Micra de vierde positie te veroveren. Na het uitvallen in de eerste manche wist Jorden Vowinkel in de Gouden Helm finale nog knap de derde plek in de strijd om de Gouden Helm binnen te slepen. Tijdens de Paasraces zal het voor de uit Ommen afkomstige coureur belangrijk worden om punten te scoren, om zo terug te komen in de strijd om het kampioenschap.

2.0 Hotrods
Met maar liefst negentien deelnemers was de 2.0 Hotrod klasse het best gevuld tijdens de seizoensopener. Marius Bert uit Duitsland wist de dagzege te behalen voor Mario Baer uit Mönchengladbach en Rik van der Linden uit Tilburg. De voortekenen geven aan dat dit grote deelnemersveld zich tijdens de Paasraces nog verder gaat uitbreiden. Daarnaast zijn de onderlinge verschillen tussen de coureurs ontzettend klein wat waarschijnlijk voor een zeer interessant kampioenschap gaat zorgen.

Gouden Helm Trofee BMW CUP
De coureurs in de BMW Cup zullen tijdens de Paasraces gaan strijden om de Gouden Helm Trofeeën. Tijdens de openingsraces wist Iwan Heins uit Schoonoord de dagzege binnen te halen. Toch was de concurrentie een stuk sterker dan afgelopen seizoen. Zo was Marco Bontjer goed op dreef tijdens zijn terugkeer in deze merkencup. Ook nieuwelingen Herman Imming uit Weiteveen en Peter Leeuwenkamp afkomstig van Texel deden het zeker niet onverdienstelijk. En niet te vergeten Roelf Huisman uit Schoonoord, hij werd tweede tijdens de openingsraces. Met Otto Dörholt, Erwin van der Meer en Richard ten Wolde is ook Racingteam Hoogersmilde goed vertegenwoordigd. Ook deze mannen waren al dichtbij een race overwinning tijdens de openingsraces in Maart. Met hoogstwaarschijnlijk nog een aantal extra deelnemers tijdens de races om de Gouden Helm Trofee staat deze klasse tijdens de Paasraces volop in de schijnwerpers. 

Rookie Rods
Bij de Rookie Rods stonden tijdens de seizoensopener al een aantal nieuwe deelnemers aan de start, dat zal zich tijdens de Paasraces naar alle waarschijnlijkheid verder gaan uitbreiden. Zo zijn een aantal coureurs in de laaste dagen voor de Paasraces rg edruk om hun nieuwe bolides start klaar te krijgen. Aan kop van het veld ging de strijd vooral tussen de drie Brabantse deelnemers. Zo wisten Niek van den Akker, Sander van der Heijden en Jesse van den Akker alle drie een mancheoverwinning te claimen. Niek wist uiteindelijk de meeste punten bij elkaar te sprokkelen voor Sander en Jesse moest genoegen nemen met de derde positie in het dagklassement. Tim Tiben uit Rutenbrock wist zichzelf op een vierde positie te nestelen voor Damon Schulte uit Ter Apel en nieuweling Jurgen Lubbinge.

Standaardklasse 2000
In de Standaard 2000 was Jelmer Tromp met twee van de drie race overwinningen de sterkste tijdens de openingsraces. Hij moest alleen de tweede manche laten aan Ron Bos. De in Ter Apel woonachtige Michel van der Zwaag staat momenteel op een tweede positie in het Nederlandskampioenschap. Hij wist elke race in de top drie te finishen. De in het Duitse Lingen woonachtige Daniel Birke begon zijn seizoen slecht en staat na de eerste wedstrijddag nog op 0 punten. Voor hem wordt het noodzaak goed te scoren tijdens de Paasraces om aan een inhaalslag te kunnen beginnen en nog een rol van betekenis te kunnen spelen in de strijd om de titel. 

SuperRods
Het SuperRods reglement kent erg veel vrijheden wat voor een mooie diversiteit aan auto’s zorgt. Maar met een mooi gevuld deelnemersveld ging het seizoen van de SuperRods goed van start. In de bolide van team Schoonbeek stond Kevin Zwiep uit Schoonoord aan de start. Hij gaf de groene VW Golf op spectaculaire wijze de sporen en stevende zo af op de dagzege. Hij zal ook tijdens de Paasraces weer aan de start staan net als o.a. Andre de Boer, en de in Friesland woonachtige Edward Jan Walsma, Jappie Nicolai en Haci Odemis. 

National Hotrods
De National Hotrods hebben weleens betere races voorgeschoteld aan het publiek, dan die tijdens de openingsraces. Veel contact tussen de diverse bolides zorgde ervoor dat de wedstrijdleiding een aantal keren moest ingrijpen. Mark Teuben uit Ter Apel keerde terug en wist direct de winst in de eerste heat binnen te slepen. In race twee wist Johan Sanders de de overwinning te grijpen door de regerend Nederlands kampioen Reimon Bos achter zich te houden. Bos wist vervolgens wel te zegevieren in de finale. Ter Apeler Mark Teuben wist de meeste punten te scoren voor Niek Damstra die debuteerde bij de National Hotrods. In de voormalige Peugeot 206 van John van den Bosch scoorde hij constant in de verschillende manches. De strijd zal tijdens de paasraces ongetwijfeld weer erg interessant worden. De titelkandidaten hebben al veel punten laten liggen. Zijn zullen dan ook volop aan de bak moeten.

De races op zondag 21 april (1e paasdag) zullen om 12:00 uur van start gaan in het autosportstadion “De Polderputten” in Ter Apel. 

De derde serie wedstrijden om het Int. NK Ovalracing staat gepland op donderdag 30 mei (Hemelvaartsdag). Dan zullen de coureurs in de Standaard 2000 gaan strijden om de Gouden Helm Trofeeën. Voor de National Hotrods zullen er punten te verdienen zijn voor kwalificatie van de SuperCup, om een goede startpositie tijdens deze grote wedstrijd op Raceway Venray te verwerven zijn dan dus belangrijke punten te verdelen. Ook de Bangerstox zullen dan wederom te gast zijn voor hun tweede wedstrijd van het seizoen.

 

Ter Apel – Op zondag 31 maat gaat alweer een nieuw seizoen ovalracing van start. Na een lange winterstop gaan de vele coureurs uit binnen- en buitenland strijden om de NK titels in de diverse klasses over zes wedstrijden op het circuit de Polderputten in Ter Apel. Met goed gevulde raceklasses en daarmee sterke deelnemersvelden belooft het wederom een spectaculair seizoen te worden. Ook dit jaar staan naast alle deelnemende klasses van het NK Ovalracing ook telkens een zgn. contact-klasse op het programma. Hiermee komt de organisatie tegemoet aan een duidelijke behoefte van het publiek, een combinatie van fullspeed races van de non-contact klasses afgewisseld door een klasse waarbij onderling contact tussen de auto’s is toegestaan, dit draagt zorg voor een compleet en zeer spectaculair autosportprogramma met voor ieder wat wils. Tijdens de seizoensopener zullen de spectaculaire Saloon Stockcars hun opwachting maken, Zij zullen dit seizoen drie keer aan het programma worden toegevoegd. Daarnaast zullen ook de Bangerstox tijdens de reguliere ovalraces drie maal te gast zijn. Nieuw is dit seizoen de strijd om de Gouden Helm bokaal in elke klasse. Zo hebben de coureurs naast de strijd om het kampioenschap nog een kans om een prijs binnen te halen. Tijdens de races op zondag 31 maart zullen de Junioren als eerste om deze prijs gaan strijden.

Gouden Helm Trofee Juniorenklasse
Uit het duitse Mönchengladbach afkomstige Fabian Baer wist afgelopen seizoen overtuigend de titel in de Juniorenklasse binnen te halen. Met een nieuw seizoen voor de boeg staat iedereen weer op nul en zullen deze jongelingen die erg aan elkaar gewaagd zijn volop gaan strijden. Naast de eerste punten voor het kampioenschap zal er ook gestreden gaan worden om de Gouden Helm titel. Jana Kuper uit Rutenbrock zal met een nieuwe bolide aan de start verschijnen. Nieuw in de Juniorenklasse is Tim Klose, hij zal zijn debuut op het Ter Apeler asfalt gaan maken.

Deelnemersveld Rookie Rods is aan het groeien 
Na het eerste succesvolle jaar zet de groei in het deelnemersveld door in de Rookie Rods. Het belooft dat ook een spectaculaire strijd om de titel in deze klasse te worden. Zo bouwt Stefan Arends een nieuwe Peugeot 106 op om zijn derde plek van vorig jaar te gaan verbeteren. Naast Jesse van den Akker zal ook broer Niek van den Akker uit het Brabantse Nuland het hele seizoen aan de start staan. Vorig seizoen was Raymond Kuiper nog actief in de BMW Cup, hij zal in de loop van dit seizoen de overstap maken naar de Rookie Rods. Ovalracing debutanten in de Rookie Rods zijn dit seizoen Jurgen Lubbinge, Miron van Veenen en Jos Hulsebos. Sander van der Heijden is de regerend Nederlandskampioen, maar zal dus behoorlijk meer concurrentie kunnen verwachten dit seizoen.

BMW CUP
De BMW Cup is de enige merkencup binnen het ovalracen. Vorig seizoen wist Iwan Heins uit Schoonoord in deze klasse te domineren. Hij wist over het hele seizoen alle races te winnen, iets wat de concurrentie dit seizoen zal willen voorkomen. Marco Bontjer uit 2e Exloermond is terug van weggeweest. Na afgelopen seizoen één wedstrijd te hebben gereden zal hij nu vanaf de seizoensstart aanwezig zijn.

Op zoek naar een nieuwe kampioen in de Standaardklasse 2000
In de Standaard 2000 zullen we regerend Nederlands Kampioen Danny Bos niet terug zien aan de start. Wel zullen we een andere voormalig Nederlands kampioen in de Standaard 2000 terug gaan zien op de Polderputten. De in het overijsselse Kampen woonachtige Patrick Caspers maakt na drie seizoenen afwezigheid in de loop van dit seizoen zijn comeback binnen het ovalracen. Het is in deze klasse vooral een strijd tussen de Honda’s en de Renault Clio’s. Michel van der Zwaag heeft de winter gebruikt om een nieuwe Honda op te bouwen voor dit seizoen, zijn doel is dan ook om de tweede plaats van afgelopen seizoen te verbeteren.

2.0litre Hotrods, spannende races op de korte baan 
Veel auto’s strijdend om elke meter op de korte baan. Dat zijn de kenmerken van de spectaculaire 2.0 Hotrod klasse. Ook dit seizoen mogen we wederom een groot deelnemersveld verwachten. Justin Albrecht maakt de overstap vanuit de Juniorenklasse en zal tegen zijn vader, #90 Dirk Albrecht, gaan strijden. De meeste racefans in Ter Apel zullen Klaas de Boer uit het Noord Hollandse Assendelft nog wel kennen, na vele titels binnen te hebben gehaald in de Juniorenklasse en Standaardklasse 2000 is hij nu terug in de 2.0 Hotrod klasse. En vanuit de stockcar F2’s maakt Joey Veenstra de overstap naar de 2.0 Hotrods. Ook Gerton Boes staat weer aan de start, zijn eigenbouw Peugeot 106 is klaar voor seizoen 2019.

National Hotrods
Reimon Bos uit Noord Sleen zal de Nederlandse titel gaan verdedigen bij de National Hotrods. Bij deze snelle mannen zal John van den Bosch tijdens de seizoensopener de grote afwezige zijn. Hij verkocht afgelopen winter zijn Peugeot 206 aan Niek Damstra. Vervolgens werd er uit Engeland een gloednieuwe Ginetta gehaald. Momenteel is het team druk bezig om deze nieuwe bolide op te bouwen. Ze hopen dan ook op Eerste Paasdag weer aan de start te staan. Toon Moorman uit het Brabantse Oisterwijk heeft zijn Ford Fiesta ingeruild voor een VW Corrado. Christian Simon uit Bottrop heeft dit seizoen ook de beschikking over een nieuwe VW Corrado. Daarnaast zien we ook Mark Teuben, na een groot aantal wedstrijden afwezig te zijn geweest, dit seizoen weer aan de start. En tevens heeft Tonnie Hendriks met zijn snelle Peugeot 206 laten weten ook vaker naar Ter Apel af te reizen.

Gastklasse; 2litre Saloon Stockcars
De 2litre Saloon Stockcars zijn een groot succes in Nederland. Met een snel groeiend deelnemersveld en veel verschillende circuits waar de coureurs actief zijn is het voor velen een interessante klasse. Deze contactklasse liet vorig seizoen al vele mooie races zien op het circuit in Ter Apel. Dit seizoen zullen ze wederom drie maal aan de start staan. Naast hun aanwezigheid tijdens de openingsraces zullen ze ook tijdens de beide racedagen van het Speedweekend (31 augustus & 1 september) en tijdens de finaleraces op zondag 29 september.

Snelle kanonnen bij de SuperRods
In de SuperRods zijn weinig beperkingen in het reglement wat zorgt voor een grote diversiteit aan auto’s. Nieuw is Randy Woppenkamp uit Ter Apel, na actief te zijn geweest in de Standaard 1400 en de Standaard 2000 gaat hij het nu dus proberen in de SuperRods. Kevin en Jeffrey Zwiep keren ook terug binnen het ovalracen, zij hebben dit seizoen de beschikking over de snelle VW Golf met dieselkrachtbron van de Gebroeders Schoonbeek. Mannen als Andre de Boer, Edward Jan Walsma, Jappie Nicolai en Haci Odemis zullen dit seizoen er ook weer vol voor gaan.

De ovalraces starten zondag 31 maart a.s. om 12:00 uur in het autosportstadion "De Polderputten" in Ter Apel.
 

De volgende races zullen plaats vinden op zondag 21 april (1e paasdag) a.s. Dan zullen ook de Bangerstox weer aan de start staan en ongetwijfeld een hoop coureurs die vandaag nog schitterden door afwezigheid omdat hun auto’s nog niet gereed waren voor vandaag. Tevens wordt dan naast de punten voor het Nederlandskampioenschap Ovalracing ook gestreden om de Gouden Helm Trofee in de BMW-CUP.

 

Extra vrije training zaterdag 23 maart 
- Poort rennerskwartier vanaf 12:45 uur open

- Let op; Rennerskwartier niet toegankelijk voor auto's van aanhang en publiek 
- Aanvang training alle klasses 13:00 uur - 17:00 uur, deelnemers uit de juniorenklasse trainen gezamenlijk in een separate groep, gedurende de hele training.
- Kosten training € 10,- 
- NAB (dag) licentie verplicht, junioren vanaf 11 jaar, overige klasses vanaf 16 jaar.  
- Denk aan de geluidsproductie van uw auto. Max. 90 db(a) 
- LET OP; Plaats uw Mylaps MX transponder ook tijdens de training in uw auto, zo kunt u en de organisatie de werking van uw transponder en uw rondetijden via Mylaps.com checken. Alleen op de training bestaat de mogelijkheid om te checken of de transponder werkt in de auto. Wanneer tijdens de wedstrijd blijkt dat de transponder niet werkt is de coureur verantwoordelijk en wordt hij dus niet geklasseerd.

Training zaterdag 30 maart 
- Poort rennerskwartier vanaf 12:45 uur open

- Let op; Rennerskwartier niet toegankelijk voor auto's van aanhang en publiek 
- Aanvang training alle klasses 13:00 uur - 17:00 uur, deelnemers uit de juniorenklasse trainen gezamenlijk in een separate groep, gedurende de hele training.
- Kosten training € 10,- + € 15,- inschrijfgeld voor de wedstrijddag
- NAB (dag) licentie verplicht, junioren vanaf 11 jaar, overige klasses vanaf 16 jaar.  
- Denk aan de geluidsproductie van uw auto. Max. 90 db(a) 
- LET OP; Plaats uw Mylaps MX transponder ook tijdens de training in uw auto, zo kunt u en de organisatie de werking van uw transponder en uw rondetijden via Mylaps.com checken. Alleen op de training bestaat de mogelijkheid om te checken of de transponder werkt in de auto. Wanneer tijdens de wedstrijd blijkt dat de transponder niet werkt is de coureur verantwoordelijk en wordt hij dus niet geklasseerd.

Wedstrijden zondag 31 maart  (1e serie races meetellend voor het Int. NK & NNO Kampioenschap Ovalracing 2019)
- LET OP: Mylaps MX TRANSPONDERS + Race Receivers VOOR ALLE KLASSES VERPLICHT!!! 
- 7.00 uur; Entreeheffing alle overnachters rennerskwartier  + overtollige auto’s uit rennerskwartier verwijderen 
- 8.00 uur; Ingang circuit, hoofdkassa & rennerskwartier open. 
- 8.15 uur tot 09.30 uur; Inschrijfbureau geopend op het circuit ( “de Pitspub”), 
NAB (dag) licentie verplicht. Inschrijving is € 15,-. 
Transponder meenemen naar inschrijfbureau!!!
- 8.30 uur – 11.00 uur; Technische- en veiligheidskeuring auto’s op de baan. Alle deelnemende auto's dienen voor 10:00 uur op het circuit te zijn aangeboden voor de Technische Keuring! De coureur/inschrijver is verplicht om zelf zijn auto, inclusief NNO logboek 2019, aan te bieden aan de Technische Commissie, daarnaast dient hij zijn eigen pakket van helm en veiligheidskleding (balaclava, nekband Nomex 3, onderkleding, raceoverall, handschoenen en schoenen) ook aan te bieden voor de keuring. 
11.30 uur; Verplichte rijdersbriefing 
± 12.00 uur; Start wedstrijden 
- Deelname door de volgende klasses; “Schlüter Motorsport” Juniorenklasse (Gouden Helm Trofee), Rookie Rods, Standaardklasse 2000, SuperRods met divisie Sport en Super, National Hotrods, BMW 325I E36 CUP, Spedeworth 2.0 litre Hotrods en als gastklasse de Saloon Stockcars.
- Alle coureurs (m.u.v. Saloon Stockcars) dienen in het bezit te zijn van een zgn. "Raceceiver" voor communicatie tijdens de races tussen wedstrijdleiding en coureurs.
- Alle klasses rijden twee manches en finale.
- Een half uur na afloop van de races vindt de prijsuitreiking van het dagklassement plaats in de kantine.

 
<< Start < Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende > Einde >>

Pagina 3 van 41
 
 
logo spedeworth