Nieuws


Aan alle coureurs van NNO Ter Apel
Betreft: seizoen 2017

Beste coureurs, 

Hierbij zouden we je vriendelijk doch dringend willen verzoeken eventu­ele voorstellen voor  reglementswijzigingen 2017, z.s.m. doch uiterlijk 1 september 2016 schriftelijk in te dienen bij het bestuur NNO via het secretariaat;

NNO Ter Apel
t.a.v. 
F. d'Haan
Klaverkamp 39
7908 MK HOOGEVEEN

of per e-mail via; Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.  

zodat het bestuur op de (besloten) bestuurs­vergaderingen daaropvolgend de reglementen oval-racing betreffende het seizoen 2017 definitief kan maken.

De eventuele reglementswijzigingen zullen dan z.s.m. via de briefing tijdens de wedstrijddagenen via de site van de NNO www.ovalracing-terapel.nl aan de rijders bekend worden gemaakt. 

Wel willen we nog even meegeven dat er in principe weinig zal veranderen aan de reglementen, omdat deze (in principe) vastliggen t/m seizoen 2017). 

Met vriendelijke autosportgroet, 

Bestuur NNO Ter Apel

 

Training zaterdag 9 juli
- Poort rennerskwartier vanaf 12:45 uur open

- Let op; Rennerskwartier niet toegankelijk voor auto's van aanhang en publiek 
- Training juniorenklasse is  tussen 13:00 uur en 14:00 uur. Dus deelnemers juniorenklasse dienen vroegtijdig aanwezig te zijn voor deze training. Deze tijd wordt speciaal voor deze klasse gereserveerd. Junioren die voor het eerst deelnemen dienen een KNAF licentie te hebben aangevraagd en een theorie- en praktijkexamen af te leggen op het circuit in Ter Apel. Hiervoor dient men zich vooraf aan te melden via    Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.   
- Aanvang training overige klasses 14:00 uur - 17:00 uur 
- Kosten training € 10,- + € 15,- inschrijfgeld (bij inschrijving training te voldoen) voor deelname aan de wedstrijden van zondag 5 juni a.s.
- KNAF (dag) licentie verplicht, let op bij gebruik van een daglicentie (max. 3 x per seizoen) dient een geldig rijbewijs te worden getoond. Geen rijbewijs, betekent dat men niet kan starten. 
- Denk aan de geluidsproductie van uw auto. Max. 90 db(a) 
- LET OP; Plaats uw Mylaps MX transponder ook tijdens de training in uw auto, zo kunt u en de organisatie de werking van uw transponder en uw rondetijden via Mylaps.com checken. Alleen op de training bestaat de mogelijkheid om te checken of de transponder werkt in de auto. Wanneer tijdens de wedstrijd blijkt dat de transponder niet werkt is de coureur verantwoordelijk en wordt hij dus niet geklasseerd.

Wedstrijden zondag 10 juli
- LET OP: Mylaps MX TRANSPONDERS VOOR ALLE KLASSES VERPLICHT!!! 
- 7.00 uur; Entreeheffing alle overnachters rennerskwartier  + overtollige auto’s uit rennerskwartier verwijderen 
- 8.00 uur; Ingang circuit, hoofdkassa & rennerskwartier open. 
- 8.15 uur tot 09.30 uur; Inschrijfbureau geopend op het circuit ( “de Pitspub”), 
KNAF (dag) licentie verplicht. Inschrijving is € 15,-. 
Transponder meenemen naar inschrijfbureau!!!
- 8.30 uur – 10.30 uur; Technische- en veiligheidskeuring auto’s op de baan. Alle deelnemende auto's dienen voor 10:00 uur op het circuit te zijn aangeboden voor de Technische Keuring! De coureur/inschrijver is verplicht om zelf zijn auto aan te bieden aan de Technische Commissie, daarnaast dient hij zijn eigen pakket van helm en veiligheidskleding (balaclava, nekband Nomex 3, onderkleding, raceoverall, handschoenen en schoenen) ook aan te bieden voor de keuring. 
11.00 uur; Verplichte rijdersbriefing 
11.30 uur; Start wedstrijden 
- Deelname door de volgende klasses; “Schlüter Motorsport” Juniorenklasse, Standaardklasse 1400, Standaardklasse 2000, Sportklasse, Superklasse, National Hotrods, BMW 325I E36 CUP en Spedeworth 2.0 litre Hotrods + gastklasse; Midland Hotrods.
- Alle coureurs in de BMW 325i e36 cup, Superklasse & National Hotrods dienen in het bezit te zijn van een zgn. "Raceceiver" voor communicatie tijdens de races tussen wedstrijdleiding en coureurs.
- Een half uur na afloop van de races vindt de prijsuitreiking van het dagklassement plaats in de kantine.

 

4e serie Ovalraces meetellend voor het Nederlandskampioenschap 2016 op zondag 10 juli in Ter Apel 

Ter Apel- De laatste ovalraces voordat een kort vakantiereces van start gaat, staan zondag 10 juli aanstaande in het autosportstadion “De Polderputten” in Ter Apel op het programma. Met alweer de vierde wedstrijd van het seizoen 2016, betekend dat de Noord Nederlandse Ovalracing gaat starten aan de tweede helft van het seizoen 2016 in de strijd om het Int. Nederlandskampioenschap Ovalracing. In de diverse klasses heeft zich inmiddels een mooie strijd om de ontsponnen, met daarbij de vermelding dat geen enkele klasse op dit moment een uitgesproken favoriet voor de titel kent. 

Niek van den Akker ziet voorsprong kleiner worden
In de Schlüter Motorsport Juniorenklasse zagen we tijdens de voorgaande race een prachtig gevecht tussen de jonge coureurs Manon Boes uit Coevorden en Jarno Emming uit Ter Apel. Het verschil op de finishlijn was minimaal in het voordeel van Boes. Helaas voor Emming was , vanwege een technisch mankement aan zijn auto, na de eerste manche zijn racedag afgelopen. Nu hij weer aan de start zal verschijnen hopen we natuurlijk op meer van deze fraaie gevechten, waarbij de uitslag tot aan de finishvlag onvoorspelbaar blijft. Niek van den Akker uit het Brabantse Nuland heeft met zes punten voorsprong de koppositie in het kampioenschap in handen. Hij heeft Manon Boes en Lanie van den Bosch als belangrijkste concurrenten. Beide dames zijn nog steeds volop in de race voor een goede eindklassering in het kampioenschap. 

Standaardklasse 1400
In de Standaardklasse 1400 zagen we de afgelopen race de terugkeer van Derk Jan Veldman uit Ter Apelkanaal. Hij maakte na een aantal jaren van afwezigheid een sterke indruk tijdens de races, echter doorstond zijn bolide niet de technische nacontrole. Stefan Arends uit Ter Apel wist optimaal te profiteren en daarmee de wedstrijd van 5 juni op zijn naam te zetten. Hiermee is Arends momenteel de lijstaanvoerder van de Standaardklasse 1400.  Michel van der Zwaag uit Ter Apel is zijn naaste belager, het is aan hem om de beperkte achterstand van acht punten nog verder te verkleinen. Ook Alfred van Klinken uit Valthermond staat er erg goed voor. Met 14 punten achterstand op Arends is hij ook nog volop in de race voor de titel. 

Standaardklasse 2000
Het is een nek aan nek race tussen Merlin Beganovic uit Nieuw Weerdinge en Theo de Boer uit Meeden in de Standaardklasse tot 2000cc. Zo heeft Beganovic in zijn eerste seizoen in deze klasse, de minimale voorsprong van één punt voorsprong op de Boer. Danny Klein uit Musselkanaal wist de afgelopen wedstrijd voor de tweede keer dit seizoen de dagzege met zijn Honda Civic voor zich op te eisen. Zijn achterstand op de koppositie is minimaal. Het beloven dan ook weer zeer spannende races te worden in deze spectaculaire standaardklasse. 

Coureurs in de BMW 325i Cup voeren spannende strijd om kampioenschap!
Het was de in Schoonoord woonachtige Iwan Heins die op 5 juni de Gouden Helm Trofee in de BMW Cup op zijn naam schreef. Ook in de strijd om de Nederlandse titel gooit hij hoge ogen met zijn derde positie in de tussenstand van het Nederlandskampioenschap. Hij moet teamgenoot Thomas Veldkamp uit Ter Apel voor zich dulden, net als Allard Boes uit Vroomshoop die momenteel de lijstaanvoerder is. Met een goed gevuld deelnemersveld is de BMW Cup een absolute smaakmaker binnen het NK Ovalracing. In deze merkencup hebben al vele coureurs een raceoverwinning weten te behalen. De racefans zijn dan ook benieuwd of deze drie mannen de kopposities kunnen vasthouden, wellicht kan de concurrentie nog roet in het eten gooien. 

Johan Sanders sterkste in dagklassement, van den Bosch leider in NK kampioenschap bij National Hotrods
Door de dagoverwinning van Johan Sanders uit Ter Apel zag hij op zondag 5 juni zijn achterstand op John van den Bosch uit Rosmalen bij de National Hotrods weer iets kleiner worden. Al was het verschil slechts 1 punt. Zo is het verschil tussen de nummer één en twee momenteel nog tien punten, maar in de strijd om de Nederlandse titel telt ieder puntje. Met nog drie wedstrijddagen op het programma is er dus van alles nog mogelijk. Erik Emming uit Ter Apel heeft de derde positie in handen. Al heeft hij de jonge Jeffrey Zwiep uit Valthermond kort achter zich staan. Zwiep maakt een zeer sterk seizoen met zijn Ford Focus door en zal tot de laatste meter meestrijden om een podium plaats. Ook Reimon Bos uit Noord Sleen en Harm Veenstra jr. uit Ter Apel hebben nog altijd de aansluiting in de tussenstand in de strijd om een podiumplaats. Mark Teuben uit Ter Apel kende een moeizame seizoensstart en hem zien we dan ook pas op de zevende positie in de tussenstand terug. Hij zal in de resterende races gebrand zijn op een goeie score om zo zijn seizoen nog wat kleur te geven. 

Close racing op de korte baan!
Met een fraai deelnemersveld bij de 2.0 Hotrods coureurs op de korte oval in het autosportstadion “De Polderputten” weet het internationale deelnemersveld in deze klasse steeds weer fraaie races te laten zien. De deelnemers zijn qua prestaties steeds meer aan elkaar gewaagd wat erin resulteert dat we dit seizoen een nieuwe favoriet voor de titel hebben. Mario Baer uit het Duitse Mönchengladbach maakt een zeer sterk seizoen door en heeft de leidende positie stevig in handen. Regerend Nederlandskampioen, Martijn Vowinkel uit Ommen, heeft wat pech gehad in de beginfase van het seizoen, hij zal alle zeilen bij moeten zetten om zijn achterstand te verkleinen. We zullen Vowinkel aan de start gaan zien met zijn compleet nieuwe Citroen Saxo waarmee hij vorige week tijdens het Wereldkampioenschap in het engelse Ipswich zijn eerste meters heeft gemaakt. Sascha Baer die bezig is aan zijn eerste volledige seizoen bij de 2.0 Hotrods heeft de laatste trede van het erepodium in handen. De uit Coevorden afkomstige Gerton Boes wist tijdens de laatste wedstrijddag met zijn nieuw gebouwde Hotrod de dagzege te pakken. Hij weet zo, ondanks een wedstrijd minder gereden te hebben, momenteel een vierde plaats in te nemen. 

Harm Jannes Renkema met Audi TT aan kop in de Superklasse
Helaas heeft equipe van de Meer/Otten uit Hoogersmilde de eerste wedstrijd van het seizoen door technische mankementen aan zich voor bij moeten laten gaan. Nu ze de laatste wedstrijddag wisten te zegevieren in de Superklasse met hun snelle Peugeot 206 cc staan ze inmiddels vierde in het NK binnen de klasse waarin de vrijheden in het reglement ervoor zorgen dat de meest snelle en fraaie bolides aan de start verschijnen. De uit Zevenhuizen afkomstige Harm Jannes Renkema heeft met zijn Audi TT een voorsprong van 27 punten op Lucas Wagt uit Appelscha. Maar er moet gezegd worden dat ook Rene Zurhausen met zijn snelle Peugeot 206 en de gebroeders Schoonbeek met hun VW Golf met krachtige dieselmotor steeds meer concurrentie gaan bieden. 

In de Sportklasse is Lucas Wagt de leider in de tussenstand van het Nederlandskampioenschap. Voornaamste concurrentie komt hier uit de hoek van equipe Andre de Boer/Kevin Zwiep uit Schoonoord. Als het pechduiveltje voor hen achterwege blijft zijn ze een zeer geduchte tegenstander.

Verder zal het gebruikelijke programma worden aangevuld met gastklasse. De zogenaamde Midland Hotrods zullen aan de start verschijnen. Deze snelle bolides die normaal uitkomen op het ovale asfalt van het Midland Circuit in Lelystad, zullen dit keer in Ter Apel hun kunsten vertonen. Met inmiddels 10 inschrijvers zal er een fraai deelnemersveld aan de start verschijnen.

De ovalraces op zondag 10 juli zullen om 11:30 uur van start gaan in het autosportstadion “De Polderputten” aan de Hanetangerweg in Ter Apel. Na de races  van vandaag zijn we staan er nog twee wedstrijden gepland die meetellen voor het Nederlandskampioenschap Ovalracing. 

Na het zomerreces wordt dan gestart met één van de hoogtepunten van dit Ovalracing seizoen.
Op zaterdag 3 en zondag 4 september gaat namelijk er weer een heus Speedweekend plaats vinden. Tijdens dit weekend zijn er uiteraard in alle klasses weer punten te verdienen voor het NK Ovalracing 2016, maar daarnaast zullen de National Hotrods gaan strijden om de Teuben Logistics EuroMaster titel. Dit zal ongetwijfeld een groot deelnemersveld opleveren. En daarnaast mogen we weer een fraaie groep Britse Spedeworth 2.0 litre Hotrods verwelkomen die samen met de Nederlandse en Duitse coureurs gaan strijden om de Dutch Open titel 2016. Op zaterdagmiddag zal er vanaf 14:30 uur gestart worden met het programma. Alle klasses zullen drie keer aan de start komen en er zal ook in de avond, tot ongeveer 21:00 uur worden geraced. Op de zondag zullen de wedstrijden vanaf 11:30 uur starten, waarbij zowel de EuroMaster als de Dutch Open finale op het programma zullen staan.

 

Voorbeschouwing NK Ovalracing 5 juni 

Ter Apel- Nu de eerste twee spectaculaire wedstrijddagen achter de rug zijn gaan we ons opmaken voor de derde serie van het Internationaal Nederlandskampioenschap ovalracing. Vandaag zullen de coureurs in acht verschillende klasses gaan strijden voor de kostbare punten van het NK Ovalracing 2016. Daarnaast zal de BMW 325i e36 klasse ook gaan strijden om de Gouden Helm Trofee. 

Niek van den Akker heeft leiding in de "Schluter Motorsport" juniorenklasse in handen
De leiding in de juniorenklasse is inmiddels in Brabantse handen. Zo heeft Niek van den Akker uit Nuland na de hemelvaartsdagraces de koppositie gepakt. De regerend kampioen uit Coevorden, Manon Boes, staat momenteel met 17 punten achterstand op een tweede positie. Door op Hemelvaartsdag een derde positie in het dagklassement te scoren heeft Lanie van den Bosch uit Rosmalen momenteel de derde plek in de tussenstand in handen. 

In de Standaardklasse 1400 is de spanning om te snijden.
Slechts één punt is het verschil tussen Michel van der Zwaag en Stefan Arends uit Ter Apel. Maar ook Alfred van Klinken uit Valthermond en Roy Meijering uit Ter Apel zijn volop in de strijd voor de koppositie in de Standaardklasse 1400. In deze standaardklasse zijn de races zeer interessant door de minimale verschillen in prestaties van de diverse bolides. Alle coureurs zullen dan ook hun uiterste best doen om zoveel mogelijk punten te scoren om zo aan het einde van het seizoen het zo felbegeerde podium te mogen betreden.

De 2.0 Hotrods bereiden zich voor op WK in Ipswich (Engeland)…
Naast de punten voor het Int. Nederlandskampioenschap ovalracing in Ter Apel kunnen de 2.0 Hotrod coureurs vandaag ook nog hun laatste punten scoren om zich te kwalificeren voor het Wereldkampioenschap in hun klasse op 2 & 3 juli in het Engelse Ipswich. Zo mogen de vijf beste coureurs van de wedstrijden in Ter Apel in een veld van 36 coureurs de eer van de NNO hoog houden. Zij zullen het moeten gaan opnemen tegen de absolute topcoureurs uit Engeland, Schotland en Ierland. In de tussenstand van het Int. Nederlandskampioenschap Ovalracing gaat Mario Baer uit het Duitse Monchengladbach momenteel aan de leiding. Helmut Laumen die dit seizoen voor het eerst met zijn Peugeot 206cc aan de start staat heeft momenteel een mooie tweede plaats in handen. Sascha Baer maakt de Duitse top drie compleet. Martijn Vowinkel uit Ommen is de regerend Nederlands kampioen, maar hij liep tijdens de Hemelvaartsdag races een kleine achterstand op door een kapotte achteras. Met 31 punten achter op de leider heeft Vowinkel momenteel de vierde positie in handen. 

Theo de Boer aan de leiding in de Standaardklasse 2000
In de Standaardklasse 2000 gaat Theo de Boer uit Veendam nog altijd aan de leiding. Nadat hij de Paasraces op zijn naam wist te schrijven, moest hij tijdens de Hemelvaartsdagraces zijn meerdere erkennen in Danny Klein uit Musselkanaal. Tom Brakels uit Ter Apel keerde dit seizoen naar een avontuur in de BMW Cup terug in de Standaardklasse 2000. Hij heeft momenteel de tweede positie in de tussenstand in handen voor Danny Klein uit Musselkanaal. Klein heeft slechts een achterstand van vier punten op Brakels. Ook Merlin Beganovic, equipe Bos/Groen en Danny Bos volgen op een kleine achterstand van de top drie, het gevecht om de titel is losgebarsten en wordt zeker eentje om in de gaten te houden.

BMW 325i e36 Cup coureurs strijden om de Gouden Helm Trofee
Allard Boes uit Vroomshoop is na het behalen van het Nederlands kampioenschap in 2015 ook momenteel de lijstaanvoerder om de strijd van de Nederlandse titel in de BMW Cup. Vandaag staat tevens de strijd om de Gouden Helm Trofee op het spel. Nadat Bas Veldkamp de titel in 2015 op zijn naam schreef zijn er diverse coureurs die aanspraak maken op de titel in 2016. Zo werd Allard Boes al genoemd maar ook Thomas Veldkamp en Rob Fischer uit Ter Apel maken tot nu toe een erg sterk seizoen door. Maar met een zeer competitief deelnemersveld is er van alles mogelijk. De coureurs zullen gaan loten voor hun startpositie in de eerste race. Vervolgens zal in de tweede race de startvolgorde omgekeerd zijn. Daarna worden de punten van de twee races bij elkaar opgeteld om de startpositie voor de Gouden Helm titelrace te bepalen. De coureur met de meeste punten mag in die race vanaf pole position gaan proberen felbegeerde Gouden Helm Trofee binnen te halen. 

Super- & Sportklasse
In de samengevoegde Super- & Sportklasse is vooral het deelnemersveld onderwerp van gesprek. Zo zijn er momenteel nog diverse coureurs afwezig, maar daarnaast zijn er ook nog een aantal nieuwe coureurs in aantocht. Door het uitvallen van Andre de Boer uit Schoonoord heeft Lucas Wagt uit Hoogersmilde de leiding in de strijd om de titel over genomen in de Sportklasse. De uit Zevenhuizen afkomstige Harm Jannes Renkema is met zijn fraaie Audi TT de lijstaanvoerder in de Superklasse. Maar Erwin van de Meer uit Hoogersmilde wist tijdens de races op 5 mei behoorlijke tegenstand te bieden. Rene Zurhausen viel met zijn Peugeot 206 met BMW motor al vroeg uit met remproblemen. Hij zal echter voor de nodige tegenstand gaan zorgen als de techniek hem niet in de steek laat. 

John van den Bosch neemt de leiding bij de National Hotrods
Tijdens de tweede serie wedstrijden op 5 mei wist John van den Bosch uit Rosmalen de koppositie in het Nederlands kampioenschap bij de National Hotrods over te nemen van Erik Emming uit Ter Apel. Johan Sanders uit Ter Apel kende een uitstekende wedstrijddag. Helaas verloor hij door een klein stuurfoutje in de laatste bocht van de finale de koppositie en daarmee de winst in het dagklassement. Hij is echter wel opgeklommen naar een derde positie in de tussenstand van het Nederlands kampioenschap. Reimon Bos uit Noord-Sleen en Harm Veenstra uit Ter Apel vallen momenteel nog buiten het podium, maar door hun sterke optredens tijdens de Hotrod races ook op de andere circuits in Nederland hebben ze laten zien om in staat te zijn de coureurs uit de top van het klassement te kunnen aanvallen. Naast de punten voor het Nederlands kampioenschap Ovalracing zijn er ook punten te verdienen voor de NHRRG Cup 2016, een klassement dat over meerdere circuits in Nederland wordt verreden. Waarschijnlijk mogen we dan ook enkele nieuwkomers verwelkomen die voor de punten van deze titel gaan strijden. 

De ovalraces op zondag 5 juni zullen om 11:30 uur van start gaan in het autosportstadion “De Polderputten” aan de Hanetangerweg in Ter Apel. Na de races  van aanstaande zondag zijn we halverwege het seizoen 2016.

Voor dat het zomerreces dan van start gaat zullen er op zondag 10 juli a.s. de vierde serie races verreden gaan worden die meetellen voor het Int. Nederlands kampioenschap Ovalracing 2016.

 

 

Training zaterdag 4 juni
- Poort rennerskwartier vanaf 12:45 uur open
- Let op; Rennerskwartier niet toegankelijk voor auto's van aanhang en publiek 
- Training juniorenklasse is  tussen 13:00 uur en 14:00 uur. Dus deelnemers juniorenklasse dienen vroegtijdig aanwezig te zijn voor deze training. Deze tijd wordt speciaal voor deze klasse gereserveerd. Junioren die voor het eerst deelnemen dienen een KNAF licentie te hebben aangevraagd en een theorie- en praktijkexamen af te leggen op het circuit in Ter Apel. Hiervoor dient men zich vooraf aan te melden via    Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.   
- Aanvang training overige klasses 14:00 uur - 17:00 uur 
- Kosten training € 10,- + € 15,- inschrijfgeld (bij inschrijving training te voldoen) voor deelname aan de wedstrijden van zondag 5 juni a.s.
- KNAF (dag) licentie verplicht, let op bij gebruik van een daglicentie (max. 3 x per seizoen) dient een geldig rijbewijs te worden getoond. Geen rijbewijs, betekent dat men niet kan starten. 
- Denk aan de geluidsproductie van uw auto. Max. 90 db(a) 
- LET OP; Plaats uw Mylaps MX transponder ook tijdens de training in uw auto, zo kunt u en de organisatie de werking van uw transponder en uw rondetijden via Mylaps.com checken. Alleen op de training bestaat de mogelijkheid om te checken of de transponder werkt in de auto. Wanneer tijdens de wedstrijd blijkt dat de transponder niet werkt is de coureur verantwoordelijk en wordt hij dus niet geklasseerd.

Wedstrijden zondag 5 juni
- LET OP: Mylaps MX TRANSPONDERS VOOR ALLE KLASSES VERPLICHT!!! 
- 7.00 uur; Entreeheffing alle overnachters rennerskwartier  + overtollige auto’s uit rennerskwartier verwijderen 
- 8.00 uur; Ingang circuit, hoofdkassa & rennerskwartier open. 
- 8.15 uur tot 09.30 uur; Inschrijfbureau geopend op het circuit ( “de Pitspub”), 
KNAF (dag) licentie verplicht. Inschrijving is € 15,-. 
Transponder meenemen naar inschrijfbureau!!!
- 8.30 uur – 10.30 uur; Technische- en veiligheidskeuring auto’s op de baan. Alle deelnemende auto's dienen voor 10:00 uur op het circuit te zijn aangeboden voor de Technische Keuring! De coureur/inschrijver is verplicht om zelf zijn auto aan te bieden aan de Technische Commissie, daarnaast dient hij zijn eigen pakket van helm en veiligheidskleding (balaclava, nekband Nomex 3, onderkleding, raceoverall, handschoenen en schoenen) ook aan te bieden voor de keuring. 
11.00 uur; Verplichte rijdersbriefing 
11.30 uur; Start wedstrijden 
- Deelname door de volgende klasses; “Schlüter Motorsport” Juniorenklasse, Standaardklasse 1400, Standaardklasse 2000, Sportklasse, Superklasse, National Hotrods, Gouden Helm Trofee BMW 325I E36 CUP en Spedeworth 2.0 litre Hotrods.
- Alle coureurs in de BMW 325i e36 cup, Superklasse & National Hotrods dienen in het bezit te zijn van een zgn. "Raceceiver" voor communicatie tijdens de races tussen wedstrijdleiding en coureurs.

- Een half uur na afloop van de races vindt de prijsuitreiking van het dagklassement plaats in de kantine.

 
<< Start < Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende > Einde >>

Pagina 7 van 32
 
 
logo spedeworth