Nieuws


Finales NOV-NNO BMW 325i e36 CUP

Ter Apel- Naast de strijd om de titels voor het Int. Nederlands- en NNO Clubkampioenschap Ovalracing 2013, zullen ook de finale-wedstrijden voor de gezamenlijk NOV-NNO BMW 325i e36 CUP worden verreden op zondag 29 september a.s. in Ter Apel.

Na drie wedstrijden meetellend op het Midland Circuit van NOV Lelystad en inmiddels 2 wedstrijden op het circuit van NNO Ter Apel staan nu de laatste wedstrijden op het spel voor dit speciale kampioenschap. Na afloop van de races zullen ook de eerste drie coureurs van dit kampioenschap worden gehuldigd en mogen de coureurs hun prijzen in ontvangst nemen die tot stand zijn gekomen door bijdrages van NOV Lelystad, NNO Ter Apel en VVAS Autosport uit Valthermond. 

Hieronder de tussenstand in dit kampioenschap.

Tussenstand NOV-NNO BMW 325i e36 CUP 2013
                       
pl. eq. coureur woonplaats st.nr. NNO NOV NOV NNO NOV NNO totaal
          31-mrt 21-apr 16-jun 30-jun 15-sep 29-sep  
                       
1   Tim Lutke Veldhuis Vroomshoop 335 37 30 30 31 31   159
2 x F.Suelmann/A. Boes Vroomshoop 333 32 27 33 36 30   158
3   Pieter Blauwgeers Coevorden 14 32 30 26 22 29   139
4   Katrinus Ijsselsteijn Langezwaag 8 14 21 24 29 27   115
5   Dudo de Bruyn Dordrecht 27   36 33   33   102
6 x E.Meppelink/B.Veldkamp Daarlerveen 87 31 23 18 23     95
7 x G.Slagter/E.Jongbloed Vlagtwedde 18 24 22   38     84
8   Iwan Heins Schoonoord 12 24     32     56
9   Christian Prutz BRD 82       41     41
10   Rob Fischer Ter Apel 4 37           37
11   Johan Land Ommen 29 31           31
12   Marcus Storb BRD 35       27     27
13   Erwin Kuntkes Nieuwe Pekela 7 14           14
14   Alex Bouwmeester Halle 37       11     11
15   Richard Gerrits Vroomshoop 36       9     9
16   Jarno Kamies Roswinkel 36             0
17   Alex Peppelman Halle 37             0
18   Martin Schulte Ter Apel 36             0
19   Rijn Claij Vijfhuizen 7             0
20   Stefan Arends Roswinkel 37             0
 

Training zaterdag 28 september
- Poort rennerskwartier vanaf 12:45 uur open
- Rennerskwartier niet toegankelijk voor auto's van aanhang en publiek 
- Training juniorenklasse uitsluitend tussen 13:00 uur en 14:00 uur. Dus deelnemers juniorenklasse dienen vroegtijdig aanwezig te zijn voor deze training. Deze tijd wordt speciaal voor deze klasse gereserveerd. Junioren die voor het eerst deelnemen dienen een KNAF licentie te hebben aangevraagd en een theorie- en praktijkexamen af te leggen op het circuit in Ter Apel. Hiervoor dient men zich vooraf aan te melden via  Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. 
- Deelname via een daglicentie is niet mogelijk in de juniorenklasse.
- Aanvang training overige klasses 14:00 uur - 17:00 uur 
- Kosten training € 10,- + € 5,- inschrijfgeld (bij inschrijving training te voldoen) voor deelname aan de wedstrijden van zondag 29 september a.s.
- KNAF (dag) licentie verplicht, let op bij gebruik van een daglicentie dient een geldig rijbewijs te worden getoond. Geen rijbewijs, betekent dat men niet kan starten. 
- Denk aan de geluidsproductie van uw auto. Max. 90 db(a) 
- LET OP; Plaats uw Mylaps MX transponder ook tijdens de training in uw auto, zo kunt u en de organisatie de werking van uw transponder en uw rondetijden via Mylaps.com checken.

Wedstrijden zondag 29 september 
- LET OP: Mylaps MX TRANSPONDERS VOOR ALLE KLASSES VERPLICHT!!! 
- 7.00 uur; Entreeheffing alle overnachters rennerskwartier  + overtollige auto’s uit rennerskwartier verwijderen 
- 8.00 uur; Ingang circuit, hoofdkassa & rennerskwartier open. 
- 8.15 uur tot 09.30 uur; Inschrijfbureau geopend op het circuit ( “de Pitspub”), 
KNAF (dag) licentie verplicht. Transponder meenemen naar inschrijfbureau!!!
- 8.30 uur – 10.30 uur; Technische- en veiligheidskeuring auto’s op de baan. Let op; de coureur/inschrijver is verplicht om zelf zijn auto aan te bieden aan de Technische Commissie, daarnaast dient hij zijn eigen pakket van helm en veiligheidskleding (balaclava, nekband Nomex 3, onderkleding, raceoverall, handschoenen en schoenen) ook aan te bieden voor de keuring. 
- 11.00 uur; Verplichte rijdersbriefing 
- 11.30 uur; Start wedstrijden 
- Deelname door de volgende klasses; “Schlüter Motorsport” Juniorenklasse, Standaardklasse 1400, Standaardklasse 2000, Sportklasse, Superklasse, BMW 325I E36 CUP, BriSCA F2 en demo 2.0 litre Hotrods (by Spedeworth Motorsports)
- Alle coureurs in de Superklasse dienen in het bezit te zijn van een zgn. "Raceceiver" voor communicatie tijdens de races tussen wedstrijdleiding en coureurs. (o.a. verkrijgbaar via Hendriks Motorsport Baarlo)
-
Huldiging van NNO Clubkampioenen Ovalracing 2013 na afloop derde manches op het middenterrein.
- Huldiging van Int. Nederlandskampioenen Ovalracing 2013 en NOV-NNO BMW CUP kampioenschap na afloop finales op het middenterrein.

- Een half uur na afloop van de races vindt de prijsuitreiking van het dagklassement plaats in de kantine.

 

Voorinschrijving Bangerstox Autocrossdag 13 oktober

Ter Apel-
Momenteel is de voorinschrijving van de Bangerstox voor de autocrossdag op 13 oktober gesloten. Het maximale aantal deelnemers in deze gastklasse is bereikt. Onderstaande coureurs hebben het recht om zich in te schrijven op de wedstrijddag van 13 oktober. Als u niet op de lijst staat is deelname dus ook niet meer mogelijk. Daarnaast vindt u hieronder een overzicht van de belangrijkste voorwaarden en regels van deze klasse. Voorkom teleurstelling tijdens de technische keuring en draag er zorg voor dat uw auto voldoet aan dit reglement.

Voorinschrijving Bangerstox, 13-10-2013, Ter Apel

1

5

Daan van Dijk

2

13

Arie Bosma

3

33

Harm Jan de Wal

4

34

Meindert de Wal

5

43

Jeffrey de Jong

6

46

Tamme Popma

7

52

Jelte Wassenaar

8

69

Albert Maris

9

73

Dikkie van Dam

10

104

Kees Dijk

11

114

Erwin Wieldraaijer

12

124

Dick de Groot

13

126

Richard Reitsema

14

127

Marchienus Schuiling

15

129

Mark Schuiling

16

143

Evert Westra

17

147

Wilhelm Liemburg

18

150

Reinder Roorda

19

159

Eriko van de Veen

20

160

Danny Groen

21

188

Thomas van de Lit

22

293

Johan Haan

23

295

Michel van der Zwaag

24

303

Jan Koopmans

25

305

Johannes Kooistra

26

312

Sybo Huizinga

27

314

Ido Huizinga

28

314

Sipke Kempena

29

315

Nient de Haan

30

316

Bouke Walda

31

317

Jan van der Bos

32

320

Ruud Terpstra

33

339

Jan Harm Kingma

34

351

Hessel Bierema

35

372

Rene Reijer

36

385

Erik Weering

37

422

Jort Nicolai

38

424

Lammert v.d. Ploeg

39

523

Kevin Oonk

40

643

Feike Popma

41

666

Eric Erenstein

42

 

Stef Dam

43

 

Thomas Machiela

44

 

Jan Vrieswijk

45

 

Wietze Vrieswijk

46

 

Gerben de Meer

47

 

Johannes Oosting

48

 

D. Raangs

 

Bangerstox is een contact klasse waar alleen linksom rond gedrukt mag worden. Follow-in of inrijden op stil staande auto is ten strengste verboden. We tolereren dan ook tijdens deze autocrossdag geen banger-acties!! 

Tijdens de technische keuring van de Bangerstox worden we bijgestaan door ervaren Bangerstox technici. Zij zullen samen met de NNO technische commissarissen onderstaand reglement strikt handhaven. Auto’s die niet in deze klasse thuis horen, zullen dit jaar dan ook absoluut niet worden toegelaten tot de wedstrijden. Probeer deze teleurstelling te voorkomen en neem een auto en prepareer deze zoals hieronder is beschreven. 

Transponder is niet verplicht, zonder transponder wordt je echter niet mee geteld voor het klassement.
 

Auto

- Auto alleen toegestaan met originele af fabriek geleverde motor

- Tuning van motor en/of aandrijflijn niet toegestaan

- Geen 4x4 aandrijving toegestaan

- Alleen motoren met max. 2 kleppen per cilinder (dus max. 8V)

- Auto maximaal tot 2000cc motorinhoud

- Auto maximaal tot 1200 Kg

- Zowel voorwiel als achterwiel aangedreven auto’s toegestaan.

- Achterwiel aandrijving mag met sperdifferentieel rijden, voorwielaandrijvers niet.

- Injectie is toegestaan, turbo’s en andere vormen van drukvulling zijn niet toegestaan.

- Auto dient van al het interieur op bestuurdersstoel en dashboard na te zijn ontdaan.

- Buitenom de auto ook al het glas en plastic verwijderen(sierstrips,type plaatjes enz)

- Auto moet voorzien zijn van een uitlaatsysteem, qua geluidsproductie gelijkwaardig aan een origineel af fabriek uitlaatsysteem. Bij twijfel volgt een geluidsmeting.

- Auto dient op originele straatbanden deel te nemen, maximale breedte 195 .

- Alle vormen van motorkoeling moeten onder de motorkap blijven, watertank is toegestaan mits deze niet als versteviging van de auto gebruikt wordt en niet voor de motor uit komt. Watertanks dienen vast gezet te worden met bouten of draadeinden. Elke watertank moet voorzien zijn van een overloop. Deze moet zich onder de motorkap bevinden en onder de auto eindigen. Bij gesloten motorkap mag geen koelslang in het zicht zijn.

- Koelvloeistof moet vervangen worden door water.

- De wielophanging en vering dienen geheel origineel te blijven.

- Het is verplicht een daknummer te monteren op de auto. Hoogte hiervan moet 35cm zijn. De minimale breedte van de cijfers is 15 cm. De plaat zelf moet een witte kleur hebben en het nummer moet zwart zijn.

- Originele brandstof tank verwijderen heeft de voorkeur . Een alternatief is lek maken dmv een gat er in te maken van min. 10 X 10 cm.


Veiligheid auto

- Een deurplaat is verplicht. de minimale dikte is 4mm,de minimale hoogte is 40 cm en de plaat moet 10cm over de a en b stijl komen.

- De deurplaat dient deugdelijk bevestigd te zijn met min. 4 bouten, waarvan 1 bout M12 door de A en 1 bout M12 door de B stijl.

- Het is verplicht om een bangerbeugel/kooi achter de stoel in de auto te plaatsen. Deze dient goed geborgd te zijn zodat deze niet in of uit kan schuiven. Profiel van de koker moet minimaal 50 X 50 X 3 mm zijn. Elke poot van de bangerbeugel dient met min. 2 bouten M10 met grote carrosserieringen bevestigd te zijn.

- Een rolkooi of delen daarvan is niet toegestaan.
- Het gebruik van een 4-punts gordel is verplicht. Deze aan de paal/bangerbeugel/kooi of op de originele punten bevestigen. Mits deze punten niet te ver achter de paal/beugel/kooi uitkomen. Kooi voorzien van gordelgeleiders op schouderhoogte waar gordels niet vanaf kunnen glijden.

- Het is verplicht om een metalen tank in de auto te plaatsen, deze dient deugdelijke vast te zitten aan de bodemplaat of aan de paal/beugel/kooi. Metalen tank dient afgesloten te zijn met dop en op geen enkele manier te kunnen lekken. Metalen brandstoftank niet met scherpe delen of hoeken te ver naar voren uit laten steken

- Alle brandstofleidingen dienen aan de bovenkant de brandstof tank in en uit te gaan. In de leiding van de ontluchting moet een terugslagklep zitten en moet onder de auto eindigen. Alle slangen dienen geborgd te zijn met slangenklemmen en aangesloten op metalen nippels, dus niet door een gat in de tank.

- In de aanvoer leiding van de brandstof moet er binnen het handbereik van de coureur een kogelkraan zitten. Alle leidingen moeten originele brandstofleidingen zijn (geen tuinslang) en in goede conditie zijn. Staal omvlochten benzineleiding wordt niet meer toegestaan. De leidingen dienen deugdelijk vast te zitten, en door de auto via het schutbord naar de motor te gaan.

- Accu dient goed vast te staan en in gepakt te worden zodat deze op geen enkele manier kan lekken,ook de polen af dekken dat deze geen kortsluiting kunnen maken. wanneer deze op originele plek achter de motor staat mag deze blijven staan.

- Alle scherpe en uitstekende delen in de cabine moeten zijn verwijderd

- Zonnescherm in voorruit niet toegestaan.

- Een massaschakelaar is verplicht! Deze moet aan de voorzijde van de beugel, aan de passagierskant bevestigd worden,  zodat de coureur of een omstander van buitenaf deze altijd kan bedienen. Dus ook duidelijk zichtbaar plaatsen voor omstanders.

- De Plus en Min kabels dienen door het schutbord te gaan. Dus niet door de voorruit!
 

Versteviging

- Het is toegestaan om een kleine beschermingbeugel om de verdelerkap te maken.

- Het is toegestaan hoekplaten of metalen strips over de achterste hoeken van de motor kap te plaatsen. Met voorkeur bouten. Alternatief is lassen. Wel degelijk lassen. Maximale lengte van rechte kant is 30cm

- Het is toegestaan om een voetenbak te plaatsen.

- Alle deuren en kofferklep dienen geborgd te zijn met gordels. Geen bouten verder toegestaan.

De motorkap met maximaal 2 centerpennen vastzetten.

- Verder mag er niks gelast, verstevigd of doorgebout worden aan een auto, geen extra beugels kettingen metalen strippen etc.

 

Persoonlijke veiligheidsuitrusting

- Het dragen van brandwerende of vertragende overall en handschoenen is verplicht. Nomex, Proban of EN 531

- Het dragen van een deugdelijke nekband is verplicht.

- Stoel dient bovenaan vast te zitten aan paal of bangerbeugel en moet zijn voorzien van hoofdsteun.

- Het dragen van een degelijke en goed gekeurde helm is verplicht.

 

Nederlandse titels Ovalracing zullen pas op de laatste wedstrijddag verdeeld worden

Ter Apel-
Na spannende races in het begin van deze maand september is de NNO alweer zover,de finales van het 35e seizoen autosport in Ter Apel waar zal worden gestreden om zowel de Nederlandse- als de NNO Clubkampioenschap titels 2013. Tot nu toe was het een prima seizoen met veel deelnemers en prachtige races. Dat de organisatie ook in 2013 door blijft ontwikkelen om de sport nieuwe impulsen te geven zal te zien zijn tijdens deze finaleraces op zondag 29 september. Drie Engelse top coureurs uit de 2.0 Litre Hotrod klasse zullen met hun bolides een demonstratie geven in de voor de NNO nieuw op te richten klasse. Dit om geïnteresseerde Nederlandse- en Duitse coureurs het potentieel van deze klasse te laten zien. Het bijzondere aan deze klasse is dat het rechts gestuurde bolides zijn en dat men in tegengestelde richting over het circuit zal rijden. Dit alles om de uitwisseling tussen coureurs Groot Brittannië en Nederland nog meer te stimuleren en het ovalracen nog een internationaler tintje te kunnen geven.

Juniorenklasse
In de juniorenklasse gaat de uit Gelschenkirchen afkomstige Niklas Klaka al vanaf de tweede wedstrijd van het seizoen aan de leiding. Ook tijdens de voorlaatste wedstrijd van het seizoen heeft hij zijn voorsprong op de concurrentie uit kunnen breiden. Momenteel is de invulling van de podiumplaatsen een compleet Duitse aangelegenheid. Maar wellicht kan de snelle dame uit Coevorden, Manon Boes, daar nog wat aan doen. Ze heeft dit seizoen laten zien dat ze veel in haar mars heeft. Maar het moeten missen van de openingswedstrijd door een kleine blessure zou er zomaar eens voor kunnen zorgen dat ze aan het einde van het seizoen net naast het podium grijpt.

Standaardklasse 1400
In de Standaardklasse 1400 heeft de uit Roswinkel afkomstige Stefan Arends tijdens de voorgaande races het gat op koploper Sven de Jong met drie punten weten te verkleinen. Maar nog steeds is het de uit Gorredijk afkomstige de Jong die ruim aan de leiding gaat. Het spannendste gevecht zal gaan om de derde positie in het eindklassement. Hier staan de coureurs Michel Hendriks, Wim Haaijer, Rob Mulder, Ramond de Haan en Benjamin Bonnarens binnen slechts twaalf punten van elkaar en is die strijd dan ook nog lang niet beslist.

Standaardklasse 2000
Met een voorsprong van veertig punten op de nummer twee van de Standaardklasse 2000 kan de uit Assendelft afkomstige Klaas de Boer de titel bijna niet meer ontgaan (er kunnen maximaal 48 punten op een dag gehaald worden). Hij heeft tot nu toe zelfs alle dagoverwinningen van dit seizoen weten binnen te slepen. Equipe Sonnenberg/Zwiep en Tom Brakels hebben de beste papieren in handen om de overige podiumplaatsen in te vullen. Al blijft het een mechanische sport, en dus is er nog niks beslist totdat de laatste finishvlag is gevallen.

Sportklasse
In de Sportklasse is Kevin Zwiep uit Schoonoord de grootste kanshebber voor de titel. Inmiddels heeft Zwiep een voorsprong van vijftien punten op Djony Meijer uit Ter Apel. Daarachter zit Thomas Grosse met zes punten achterstand. Hij heeft zodoende nog uitzicht op de tweede positie in het klassement. Boelo Poppema uit Oude Pekela mist dit seizoen net de aansluiting met de top drie. Hij heeft een achterstand van vijfentwintig punten op nummer drie Grosse. 

BMW 325i e36 CUP
De BMW 325i e36 Cup is dit seizoen een sterk concept gebleken. Het deelnemersveld groeit nog steeds en deze trend lijkt zich het komende seizoen ook voort te gaan zetten. Met de drie beschikbare huurauto’s maken daarnaast steeds nieuwe coureurs kennis met het ovalracen, die geënthousiasmeerd raken en zelf tot de bouw of aanschaf van een BMW overgaan . Met zo’n dertien deelnemers per wedstrijddag zijn de races met deze gelijkwaardige bolides zeer boeiend. Equipe Suelmann/Boes gaat aan de leiding in het klassement van de BMW Cup. Op elf punten volgt Equipe Slagter/Jongbloed, waarvan ovalrace-routinier Geert Slagter uit Vlagtwedde deze finaleraces achter het stuur van de BMW kruipt. Tim Lutke Veldhuis uit Vroomshoop volgt op positie drie en heeft slechts één punt goed te maken om de tweede positie over te nemen. Op positie vier staat momenteel Iwan Heins uit Schoonoord. Hij heeft met een achterstand van negen punten op Veldhuis nog alle kansen op een podiumklassering in zijn eerste seizoen ovalracing.

BriSCA Formule 2
Bij de Stockcar Formule 2’s zien we het hele seizoen goede en spectaculaire races waarin veel bumperwerk te aanschouwen is. De uit Ommen afkomstige Sebastiaan Vowinkel heeft inmiddels een grote voorsprong op Gerton Boes uit Coevorden weten te creëren. De regerend kampioen zal dit seizoen dan waarschijnlijk ook genoegen nemen met een tweede positie. Martijn Vowinkel die eerder dit seizoen de EuroMaster titel won staat momenteel op de derde positie. Hij heeft zes punten achterstand op de nummer twee. Beste regionale coureur is Niels Wubkes uit Ter Apel. Hij bezet momenteel de zesde plaats in het klassement.

Superklasse
In de Superklasse lijkt het ondanks het nog altijd groeiende deelnemersveld en sterker wordende concurrentie toch gewoon weer John van den Bosch uit Rosmalen te zijn die het sterkste is. Ook nu Harm Veenstra jr. Ter Apel over een auto beschikt met een nog krachtiger motor is Van den Bosch hem in het tussenklassement nog altijd de baas. Veenstra won dan wel de finale tijdens de laatste wedstrijddag. Het constante scoren zorgd ervoor dat vd Bosch de dagzege binnen wist te halen. Ter Apelers Erik Emming, Johan Sanders en Mark Teuben zullen elkaar in de gaten moeten houden. Zij zullen uitmaken wie de laatste trede van het podium mag bestijgen. Ook de uit Kampen afkomstige Patrick Caspers kan zich nog gaan mengen in deze strijd. 

Dat het een ontzettend spannende autosportmiddag zal gaan worden in Ter Apel staat dan ook als een paal boven water. De finaleraces om het Int. Nederlandskampioenschap Ovalracing zullen zondag 29 september a.s. om 11:30 uur van start gaan in het autosportstadion “De Polderputten” in Ter Apel.

 

Laatste kans voor aanmelding unieke Ovalracing reunie

Ter Apel- Zaterdag 5 oktober a.s. zal onder het mom 'Terug naar Ter Apel', een reunie gehouden worden voor coureurs,
(oud)bestuurders, officials, medewerkers, sponsoren en racefans uit de periode 1979-2000. De reuniecommissie heeft
inmiddels een mooie lijst met aanmeldingen met uit alle ovalracingjaren diverse coureurs. Wilt u er ook bij zijn,
dan moet u snel zijn want de inschrijvingstermijn is bijna gesloten. Dit in verband met de voorbereidingen die getroffen moeten worden.
Inschrijven kan eenvoudig en snel op de website; www.terugnaarterapel.nl of door telefonisch contact op te nemen
met Richard Dreier (06-45684203)

In onderstaand persbericht vindt u meer informatie over dit festijn.

beeld van de ovalraces in 1980

 

Persbericht - Reünie 35 jaar Ovalracing Ter Apel
Zaterdag 5 oktober 2013

Ter Apel- In 1979 werden de eerste Ovalraces verreden op de ovale asfaltbaan van het autosportstadion “De Polderputten” in Ter Apel.
Dat betekent dat er inmiddels al 35 seizoenen wordt gestreden om de befaamde NK en NNO Clubkampioenschap titels Ovalracing.
Dit alles door de organiserende Noord Nederlandse Ovalracing.

Werd in de beginjaren dit kampioenschap verreden op meerdere circuits in Nederland (o.a. Leiden, Dongen, Gendt).
Inmiddels is uit dit illustere rijtje alleen het circuit in Ter Apel over. Dat is een heuglijk feit en bij enkele oud-coureurs was dan
ook sterk de behoefte aanwezig om elkaar weer eens te ontmoeten. Want bij de meeste ovalrace liefhebbers gaat het bloed vaak sneller
stromen als ze namen horen als; Willem van Dalen, Jan Kuper, Stienko Hut, Ties Rubingh, Geert Slagter, Marcel, Wempe, Ad Monster,
Hans Hoogeboom, Arie Dekker, Franco Pastorelli, Sjaan Damen, Eppo Biekart, Rijn Clay en vele, vele anderen. In de loop der jaren hebben
namelijk in de diverse klasses meer dan 700 coureurs deelgenomen aan het Nederlandskampioenschap Ovalracing.

Het gaat o.a. om de volgende klasses; Standaardklasse, Toerklasse (’79 tm ’88), Sportklasse (’79 tm ’90), Superklasse (’79 tm ’00),
Speedwayklasse (’87 tm ’91), Sprint 1300 (‘90 tm ‘92), Hotrods (’91 tm ’97), Standaard 1600 (’93 tm ’00), Standaard 2000 (’93 tm ’00),
Super Standaard (’93 tm ’00), VW 1600 klasse (’99 tm ’00) en nog diverse andere klasses.

Unieke reünie
Voor alle oud ovalracing coureurs die van 1979 tot 2000 actief zijn geweest binnen één of meerdere klasses van het
Nederlands Kampioenschap Ovalracing in Ter Apel wordt er dit jaar dan ook een reünie georganiseerd. Daarnaast zijn echter ook
monteurs, racefans, NNO vrijwilligers, bestuursleden en officials van harte welkom.
De organisatie is in handen van een aantal oud coureurs en ovalrace enthousiastelingen. De reünie vindt op zaterdag 5 oktober plaats
in en bij de kantine van het Autosportstadion “de Polderputten” in Ter Apel. Er wordt nog druk gewerkt aan een zeer interessant programma,
maar er zal in ieder geval volop gelegenheid zijn om in een feestelijke sfeer bij te praten, is er een foto- en filmtentoonstelling van de
volledige historie van de ovalraces en zijn we bezig om enkele historische raceauto’s naar Ter Apel halen. Want zelfs uit de beginjaren
van het ovalracen zijn nog diverse raceauto’s compleet in tact terug te vinden bij enkele oud-coureurs.

Kom terug naar Ter Apel
Schrijf u zo snel mogelijk in voor deze unieke reünie, want de ruimte is beperkt. Inschrijven kan via de website www.terugnaarterapel.nl.
De kosten zijn € 47,50 per persoon. Voor meer informatie kunt u contact zoeken met Geert Slagter (06-31163135) of
Richard Dreier (06-45684203) ook is de organisatie via e-mail te bereiken (
Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. ).
De NNO is dus niet de organisator van de reunie, maar ondersteunt het initatief van harte.

Help mee
Ook is de organisatie nog op zoek naar raceauto’s en foto- en filmmateriaal uit de periode van 1979 tot en met 2000.
Hiervoor kunt u ook bovenstaande contactinformatie gebruiken.Tevens willen we iedereen oproepen die nog oud coureurs kennen
om hen op de hoogte te stellen van deze reünie. Want hoe meer zielen hoe meer vreugd.

 
<< Start < Vorige 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Volgende > Einde >>

Pagina 35 van 41
 
 
logo spedeworth